Would you like being Daddy's toilet?

  • I'm searching for my little toilet girl (over 18 of course). My dreams and fantasies about you cover a wide area, from an almost fatherly care and tenderness, through wet and messy play on equal terms, to having you lying in my bathtub as a my living toilet, and sometimes even with me fucking shit down your throat until you throw up on my cock with tears in your eyes. I find myself in-between tenderness and perversion. If you are a young woman and as ambiguous as I am then your e-mail would be more than welcome. I think I need you.


    Ich kann auch deutsch lesen aber nicht besonders wohl schreiben.

    Schwedisch: Jag söker min lilla kiss- och bajsflicka. Mina drömmar och fantasier om dig sträcker sig hela vägen från ömhet och närmast faderlig omsorg, via ett gränslöst kladdande tillsammans på lika villkor, till att du ligger i mitt badkar som en passiv toalett och sedan ända fram till att jag knullar in bajs i din mun som du tårögd kräks upp över kuken. Jag befinner mig någonstans emellan närheten och perversionen. Ifall du är en ensam ung kvinna i samma läge så får du gärna höra av dig. Jag tror jag behöver dig.

  • ANZEIGE